Сепак, ситуацијата се менува, можеби дури и побрзо од некои предвидувања. Овој тренд е особено изразен во Кина, каде што цената на бројните автомобили со електрични мотори е веќе пониска од онаа на возилата со слични карактеристики со бензински мотори. Блумберг го издвои падот на цените на батериите како главни причини за намалувањето на цената, што е поттикнато од пониската цена на суровините како што е литиумот, но и побарувачката за електрични автомобили, која е помала од очекуваното. Тој пад на побарувачката доста ги изненади производителите на батерии бидејќи доведе до тоа што понудата ја надминува побарувачката, па компаниите мора да ги намалат цените за да го задржат својот удел на пазарот. Во последната година, според Bloomberg, цената на ќелиите на батериите паднала за цели 51 отсто, а по падот на цените на автомобилите во Кина, истото може да се очекува и на другите пазари, вклучително и европскиот. Речиси две третини од електричните автомобили достапни во Кина се веќе поевтини од споредливите автомобили со мотори со внатрешно согорување, а голем број нови поевтини електрични автомобили се планирани да бидат лансирани надвор од Кина во 20215 и 2206 година, според извештајот на Блумберг. Глобалните производствени капацитети за литиум-јонски батерии, кога се гледа вкупната моќност на батериите, минатата година беа повеќе од двојно поголема од побарувачката, а ваквата состојба, односно многу повисоки капацитети во однос на побарувачката, треба да продолжи и во иднина. Имено, за ова треба да придонесат западните земји кои се обидуваат да бидат во чекор со Кина во однос на производството на батерии. Побарувачката што е поголема од понудата што влијае на падот на цената е секако одлична вест за сите потенцијални купувачи на кои автомобилите со електромотори ќе им станат подостапни. Исто така, треба да се потенцираат постоечките планови на дел од автомобилските компании кои се повеќе се фокусираат на поевтини електрични возила, а интересно ќе биде да се види како овие промени ќе се одразат на состојбата на пазарот, односно колкаво е учеството на е- возилата на целокупниот пазар ќе растат. Блумберг споменува уште една причина зошто во иднина треба да се одржуваат пониски цени за автомобили и батерии, дури и во случај на голема побарувачка за е-возила. И факт е дека кинеските и другите автомобилски компании инвестираат се повеќе пари во истражување и развој, како и во автоматизирано производство и нови фабрики, а сето тоа треба да се одрази во намалувањето на цените на батериите, т.е. , возила.